-Aprendre a gestionar de manera eficaç les reclamacions dels nostres clients per convertir-les en oportunitats de millora.
– Augmentar la satisfacció i fidelització dels nostres clients.
– Proposar i practicar pautes per gestionar les queixes dels clients i canalitzar la informació a través de les vies més apropiades.
– Compartir l’experiència dels participants en el curs en relació a la gestió de queixes.
Aquest lloc utilitza galetes funcionals i scripts externs per millorar la teva experiència. A l’esquerra s’especifica quines cookies i scripts s’usen i com impacten en la teva visita. Pots canviar la vostra configuració en qualsevol moment. Les teves decisions no tindran impacte en la teva visita.
NOTA: Aquesta configuració només s’aplicarà al navegador i al dispositiu que utilitzeu actualment.
Cookies
orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras fermentum vitae metus eu posuere. Cras finibus, magna at viverra eleifend, nisi elit pharetra metus, sed tempor libero neque sed dolor. Aliquam a mollis diam. Aliquam erat volutpat. Maecenas efficitur, mauris sed tincidunt suscipit, sem ante accumsan urna, quis condimentum lectus metus vitae tellus. Aenean mollis dictum ipsum, pulvinar euismod eros rutrum vel.